6 Feb 2016

Inspired Pink Bracelet

Assalamualaikm, hai korang
Harini iolss nak bagitau yang sekarang aku dah open order untuk gelang pandora
ORIGINAL
PANDORA 1:1
INSPIRED
Ramai yang tak tahu dan mungkin ramai yang tertipu dengan seller yang mungkin nak kaut keuntungan dengan cepat. Hampir 50% pengguna pandora tak dapat nak bezakan mana gelang yg original dan juga inspired. Ni kerana design yang diorang keluarkan sama 99% dengan yang original. korang kenala hati-hati time nak membeli tu tambah-tambah bagi yang selalu beli online. 
Nanti aku akan share kan mcmna nak bezakan gelang pandora original dengan yang inspired punya.
ok!!.
Tapi harini aku nak bg korang semua cuci-cuci mata dulu la dengan gelang daripada Pandora Gojes
Korang boleh pegi ke page aku Pandora Gojes ataupon ke facebook iols Pandora Gojes then korang bolehla nak usya gelang daripada pandora gojes tu.Korang boleh pilih jenis charm mana yang korang nak, jenis gelang. Semua boleh.Nak request design sendiri pon boleh. No problem. Senang ja korang boleh sent pic yang macam mana korang nak.
Ni salah satu contoh gelang pandora inspired

🔴
 Rm85 .
✔ Inspired Pandora
✔ Free Postage + Pouch
✔ Kualiti 99% sama ori
✔ Whatsapp - 0194157479 .
Insyallah sampai dalam masa seminggu tau... 
kalau korang tak puas hati, insyallah duit korang tu boleh direfundkan dengan bersyarat. Yela aku berniaga nak jugak cari untungkan. hehe..
klau korang suka dengan design ni..
Jom whatsapp sekarang...
Nanti insyallah aku akan update lagi gelang-gelang pandora yang hot2. 

Salam,
Bye =)

No comments:

Post a Comment